MEDKONTAKT.cz Internetové stránky pro lékaře

AKTUALITY

10.09.2025

Vážení pacienti,

z důvodu rekonstrukce ordinace bude zavřeno v týdnu 29.9. - 3.10.2025

 

Zastupovat nás bude v akutních případech MUDr. Dmytro Hejko, a to po předchozím telefonickém objednání zde: tel:+420 327 515 778

 

Běžný provoz od 6.10.2025 - v tomto týdnu bude ordinovat MUDr. Michaela Bruk Kiseľáková

 

Dovolená MUDr. Skalická: 6.10. - 10.10.2025

 

Děkujeme za Vaše pochopení a omlouváme se za komplikace.

12.08.2025
  • AKTUALITA

Vnitřní řád ordinace Longevia Medica s.r.o.


I. Zásady provozu a obecné informace
1. Poskytovatel zdravotních služeb:

Longevia Medica s.r.o., IČ: 23325020, provozovna ordinace: Kouřimská 915, 284 01 Kutná Hora 1. Ordinace praktického lékaře pro dospělé – registrovaní pacienti.
2. Ordinační a provozní doba:

Aktuální ordinační a provozní dobu naleznete vždy:

• na vstupních dveřích do ordinace,

• na webových stránkách: www.longeviamedica.cz

V této době jsou přítomni zdravotničtí pracovníci a poskytují péči pouze registrovaným pacientům.
3. Zásady bezpečného a přívětivého prostředí:

Naším cílem je poskytovat odbornou péči s důrazem na důvěru, respekt a prevenci. Pacient i doprovod jsou povinni řídit se pokyny zdravotnického personálu. Nepřípustné je jakékoli agresivní, nevhodné nebo obtěžující chování vůči zdravotníkům či ostatním pacientům.

II. Práva a povinnosti pacientů
Pacient má právo na:

• odbornou, bezpečnou a důstojnou zdravotní péči,

• informace o svém zdravotním stavu,

• přítomnost blízké osoby dle zákona.
Pacient je povinen:

• řídit se pokyny zdravotnického personálu,

• poskytovat pravdivé a úplné informace o svém zdravotním stavu, užívaných lécích, alergiích či pobytech v nemocnici,

• chovat se ohleduplně a slušně vůči personálu i ostatním pacientům,

• nedostavovat se do ordinace pod vlivem alkoholu nebo jiných návykových látek,

• nahlásit jakoukoli změnu osobních údajů nebo zdravotní pojišťovny.

III. Provozní pravidla
1. Příchod do ordinace:

• Doporučujeme využít systém virtuální sestry Emmy pro objednání.

• Poslední pacient je ošetřen nejpozději 15 minut před koncem ordinační doby.

• Do ordinace pacient obvykle vstupuje sám.

V případě potřeby je možný vstup s jedním doprovodem po dohodě se zdravotnickým personálem.
2. Objednání a časové rezervace:

• Na prohlídky, posudky a potvrzení je nutné se předem objednat. Konkrétní typy služeb, které podléhají objednání, se řídí aktuálními pravidly ordinace a provozními možnostmi.

• Objednání se provádí elektronicky, telefonicky nebo osobně.

• Čas objednání je čas příchodu do čekárny, nikoliv garantovaný čas vstupu do ordinace.
• V případě pozdního příchodu o více než 5 minut může být důvodem pro přeobjednání na jiný termín.

• Pokud se pacient nemůže dostavit, je povinen se omluvit nejpozději 24 hodin předem.

• Tři a více neomluvených absencí může být důvodem k ukončení péče.

• V naléhavých případech (akutní stav) o prioritě ošetření rozhoduje lékař.

• Vzhledem k charakteru práce může docházet k časovým posunům. Děkujeme za pochopení.

3. Úhrada péče:
Pokud zdravotní péče není hrazena z veřejného zdravotního pojištění ani proplacena ze smluvního pojištění pacienta, je pacient povinen tuto péči uhradit dle aktuálního ceníku ordinace. Jedná se například o činnost posudkovou. Výkony a služby, které jsou prováděny na žádost pacienta a nejsou hrazeny z veřejného zdravotního pojištění, si hradí pacient sám dle cen uvedených v ceníku výkonů.

4. Zákaz vstupu zvířat: 
Do prostor ordinace a čekárny je zakázán vstup psů a jiných zvířat, s výjimkou psů asistenčních.

5. Komunikace s ordinací:

• Upřednostňujeme elektronickou komunikaci přes Emmy: www.sestraemmy.cz/longeviamedica

• Na požadavky, hovory a e-maily odpovídáme pouze v ordinační době.

• Pokud se nemůžete dostavit na objednaný termín, prosíme o včasné omluvení.

• eRecepty vystavujeme pouze na základě předchozí osobní konzultace, a to na ověřený kontakt evidovaný v dokumentaci pacienta (e-mail nebo telefon). Možné je i elektronické ověření kontaktu prostřednictvím systému Emmy. Za závazné se považují pouze údaje ověřené osobně v ordinaci nebo prostřednictvím Emmy. Změnu kontaktních údajů je pacient povinen nahlásit osobně nebo přes Emmy.

6. Zdravotnická dokumentace:

• Dokumentace je majetkem ordinace.

• Nahlížet do zdravotnické dokumentace a pořizovat z ní výpisy a kopie může pouze pacient, jeho zákonní zástupci, zmocněnci a osoby stanovené obecně závaznými předpisy.

• Do dokumentace lze nahlížet nebo žádat kopie podle zákona, za poplatek dle aktuálního ceníku.

• V případě změny registrujícího lékaře poskytujeme výpis do 30 dní od žádosti nového poskytovatele.

• K posudkové činnosti přináší pacient veškeré podklady. V případě neúplnosti (chybějící výpis ze zdravotní dokumentace, odborné vyjádření specialistů, špatně vyplněná žádost o pracovnělékařskou prohlídku atd.) si vyhrazujeme právo posunout termín prohlídky na jiný den tak, aby nedošlo k narušení času objednání dalších pacientů.

• U námi prováděných vyšetření a výkonů není potřeba písemný souhlas. Pokud pacient nevyjádří svůj nesouhlas, má se za to, že s vyšetřením, zákrokem a léčbou souhlasí.

IV. Pravidla registrace

• Registrace je možná u osob starších 18 let, které nejsou aktuálně registrovány jinde (nebo od poslední registrace uplynuly min. 3 měsíce).

• K registraci je nutné doložit občanský průkaz a průkaz pojištěnce.

• Pacient, který nemluví česky, musí mít s sebou překladatele, pokud je to nezbytné pro bezpečné poskytnutí péče.


V. Ukončení nebo odmítnutí péče

Péče může být odmítnuta či ukončena v souladu s § 48 zákona č. 372/2011 Sb., zejména:

• by přijetím pacienta bylo překročeno únosné pracovní zatížení nebo tomu brání provozní či personální důvody,

• je místo pobytu pacienta natolik vzdálené, že neumožňuje zajištění návštěvní služby v rámci všeobecného praktického lékařství,

• pokud pacient soustavně nedodržuje léčebný plán nebo porušuje vnitřní řád,

• pokud pacient verbálně nebo fyzicky napadá personál,

• pokud se pacient opakovaně nedostavuje bez omluvy,

• pacient není pojištěncem zdravotní pojišťovny, se kterou má ordinace uzavřenou smlouvu.


O každém ukončení nebo odmítnutí péče je pacient písemně vyrozuměn v souladu se zákonem.
VI. Závěrečná ustanovení

Porušení tohoto vnitřního řádu může mít za následek ukončení registrace. Vnitřní řád je závazný pro všechny pacienty naší ordinace. Seznámení se s jeho obsahem a jeho respektování je podmínkou poskytování zdravotní péče. Nesouhlas s řádem znamená, že nemůžeme pacienta přijmout do péče. Ve všech prostorách ordinace a čekárny platí přísný zákaz kouření. Vnitřní řád je k nahlédnutí v ordinaci i na webových stránkách. Tento dokument je platný ode dne 1. 8. 2025 a nahrazuje předchozí úpravy.

03.06.2025
  • AKTUALITA

Zahajujeme ordinaci praktického lékaře pro dospělé

LONGEVIA MEDICA s.r.o.
paní doktorky MUDr. Michaely Bruk Kiseľákové od 1. 8. 2025.

Těšíme se na Vaši návštěvu. 

 

 

PŘIJÍMÁME NOVÉ PACIENTY, REGISTRUJTE SE U NÁS!

 

03.06.2025
  • AKTUALITA

Spustili jsme pro Vás nové webové stránky! Těšíme se na Vaši návštěvu.

Zobrazit pouze:
AKTUALITY
DOVOLENÁ A NEPŘÍTOMNOST
ČLÁNKY
Řazení aktualit:
od nejnovějších
od nejstarších
MEDKONTAKT.cz Internetové stránky pro lékaře